ProduktionSjubileum
Vad gör bambu så bra?
På Zipster, Vi är sanna förespråkare för bambu och tror att det verkligen är det bästa alternativet för din lilla. Det har så många egenskaper som lämpar sig för det perfekta valet:
Det är supermjukt. Om du inte håller med att skicka tillbaka dina pengar.
Det är termoregulatoriskt, Det betyder att det kan hålla ditt barn varmt eller svalt.
Det är hypoallergen, så perfekt för spädbarn med känslig hud.
Det är hållbart, Det betyder att vi inte skadar planeten mer än vi behöver.
Hur bryr jag mig om min Zipster kläder?
På grund av den känsliga naturen hos bambu är Zipsters utformade för att tvättas i kallt vatten och tumla torkade på lågt. Observera att bambu är en naturfiber och är känslig; så bör tvättas separat från föremål som kan skada, som handdukar, hårdvara eller kardborrband. För det längsta slitaget kan du tvätta dem inifrån och ut torka när det är möjligt.
Vilken storlek ska jag köpa?
Vi använder branschstandardstorlek för att säkerställa att du inte behöver spendera onödig tid på att söka genom storleksdiagram. Du kan hitta storleksinformation på var och en av våra produktsidor, men om du fortfarande är i tvivel, kontakta vår kundvård på info@zipsterbaby.com.
Hur använder jag en rabattkod?
Om du har en rabattkod och vill använda den, lägg bara till önskade produkter i din korg och gå till utcheckningen. Du ser alternativet att "lägga till en rabattkod" efter sammanfattningen av din beställning. Ange bara din rabattkod här och den totala beställningen kommer att uppdateras i enlighet därmed. Om du har problem med att använda en rabattkod, vänligen kontakta oss på info@zipsterbaby.com.
Observera att du bara kan använda en rabattkod per köp.
Fraktfrågor
Hur fungerar leverans?
Du kan hitta fullständig information om leveranskostnader och policyer här.
Kan jag returnera mitt objekt?
Om du vill returnera eller byta ut en produkt, se våra returer här.
Observera att vi inte betalar för avkastningsporto
Alla artiklar måste returneras nya, oanvända och i originalförpackning
Returer som inte uppfyller vår policy kanske inte accepteras och skickas tillbaka till kunden
Se till att du får bevis på porto för ditt returpaket
Objekt eller beställningar som du vill återvända ska skickas tillbaka till oss inom 14 dagar efter att din beställning har skickats
När det har mottagits av vårt lager behandlas returnerade föremål inom tio arbetsdagar.
Om din produkt är skadad eller felaktig, vänligen kontakta vårt kundtjänst som kommer att ge dig råd om hur du returnerar denna artikel.
Hjälp! Något var fel eller skadat med min beställning.
Om du har fått ett skadat eller felaktigt föremål är vi så ledsna!
Kontakta bara vårt kundsupportteam på info@zipsterbaby.com Med ett foto av skadan, eller den felaktigt levererade produkten, såväl som ditt beställningsnummer så kommer vi tillbaka till dig med en upplösning.
Måste jag betala importskatter?
Vi skickar våra föremål från Nederländerna eller Storbritannien (beroende på din plats), så i de flesta fall kommer det inte att finnas några tullavgifter att betala. Om leveransadressen faller inom ett område där det finns avgifter, är detta ner till kunden att betala.